Parkingi komercyjne 2021 - wyniki najnowszego miniraportu ParkCash Parkingi komercyjne 2021 - wyniki najnowszego miniraportu ParkCash
ParkCash jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu oprogramowania do zdalnego zarządzania parkingiem, sprzedaży abonamentów parkingowych przez stronę internetową oraz umożliwianiu kierowcom parkowania godzinowego za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym.
2021-06-22, 14:09

Głównym celem działalności ParkCash jest uproszczenie procesu płatności, automatyzacja wjazdu i wyjazdu oraz docelowo – obniżenie kosztów działalności biznesu parkingowego.

Nasi klienci informują, że współpraca z ParkCash pozwoliła im obniżyć koszty zarządzania biznesem o ponad 40%!

Dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy?

Najlepszą odpowiedzią jest nasz krótki raport dotyczący głównych kosztów ponoszonych przez właścicieli parkingów komercyjnych. Spójrzmy na pierwsze dane:

  • 70% właścicieli lub zarządców parkingów deklaruje, że parking jest w pełni obsługiwany przez pracowników.
  • 80% tej grupy twierdzi, że najwyższe miesięczne koszty zarządzania biznesem generują pracownicy.
  • Ponad 50% myśli lub myślało nad zastąpieniem pracowników automatycznym systemem, aby zredukować koszty.

Co to oznacza w praktyce? Jeden z naszych kilkudziesięciu klientów – Pan Ludomir z Lublina, który posiada parking na nieco ponad 100 samochodów – oznajmia, że dzięki redukcji liczby etatów i podjęciu współpracy z ParkCash jego miesięczny zysk wzrósł o ponad 8 000 PLN. Jak to możliwe? Oto jego historia.

Rozliczenia gotówkowe hamulcem ręcznym w rozwoju

Ankieta przeprowadzona wśród naszych klientów pokazała również, że rozliczenie gotówkowe przestaje być najlepszym rozwiązaniem w procesie zarządzania parkingiem komercyjnym.

Dlaczego tak się dzieje?

Jedynie nieco ponad 40% badanych właścicieli deklaruje, że posiada pełną kontrolę nad przepływem gotówki na parkingu. Ponadto prawie 40% ankietowanych odpowiedziało, że jedyną możliwą formą płatności na parkingu jest gotówka. To powoduje, że parking traci na atrakcyjności, ponieważ zauważalny jest w ostatnich latach wyraźny zwrot Polaków w stronę płatności mobilnych.

Według portalu Business Insider do końca 2025 roku udział płatności bezgotówkowych w Polsce osiągnie poziom 60%, natomiast do roku 2030 udział ten wyniesie już 80%.

To nie jedyny argument za tym, żeby wprowadzić płatności elektroniczne. Tych jest przynajmniej siedem, a opisaliśmy je na swoim blogu.

Warto również podkreślić, że właściciele przedsiębiorstw przyjmujący płatności wyłącznie gotówkowe, niestety, muszą się liczyć z coraz częstszymi wizytami ze strony Krajowej Administracji Skarbowej. Organ ten jako główny cel na najbliższe lata obrał walkę z szarą strefą.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
PR Manager
Abanana
728 834 283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.