Dziewięćdziesiąt procent firm chce zmian w sposobie zarządzania przestrzenią parkingową - miniraport 2021
ParkCash to platforma parkingowa specjalizująca się w dostarczaniu aplikacji do współdzielenia miejsc parkingowych, dynamicznego zarządzania dostępem oraz monitoringu zajętości w czasie rzeczywistym.
2021-06-23, 14:15

Dzięki wdrożeniu współdzielenia miejsc parkingowych może w łatwy sposób podnieść stopień dostępności do parkingu o 40%.

Dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy?

Najlepszą odpowiedzią jest nasz miniraport dotyczący przygotowania polskich firm na powrót pracowników do biur.

90% ankietowanych firm deklaruje potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie zarządzania przestrzenią parkingową. Jednocześnie tylko 10% wdrożyło rozwiązania pozwalające na robienie rezerwacji miejsc parkingowych, a mniej niż 2% ma możliwość zarządzania dostępem do parkingu i monitorowania stopnia zajętości w czasie rzeczywistym.

Analiza potencjału wykorzystania przestrzeni parkingowej

Jak pokazują nasze badania, dzięki zwiększeniu elastyczności w dostępie do przestrzeni parkingowej na tym samym parkingu odbędzie się o 40% więcej parkowań. Oznacza to, że przy 100 miejscach parkingowych odnotujemy miesięcznie aż 800 parkowań więcej, a 9600 parkowań więcej rocznie - przy założeniu, że osoby posiadające miejsca przypisane na stałe będą pracowały teraz przez trzy dni w biurze.

Na razie nic się nie dzieje, ale problem jest już za zakrętem

Obecnie większość centrów biurowych pozostaje pustych, a firmy raportują, że w przestrzeniach, które wynajmują, znajduje się do 10% osób stanu sprzed pandemii. Ta sytuacja jednak wkrótce się zmieni. Coraz więcej osób przeszło chorobę, szczepimy się i perspektywa powrotu staje się coraz bardziej realna.

Otwartym pozostaje jednak pytanie, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

Liczba osób pracujących zdalnie na przestrzeni ostatnich dwóch lat ulegała znaczącym zmianom. Od około 20% w roku 2019 do ponad 90% w roku 2020. Ankietowani wskazują, że po zakończeniu pandemii 40% personelu nadal będzie korzystało z pracy zdalnej, z czego do 20% osób będzie pracowało zdalnie na stałe.

Co ważne: niemal 100% procent ankietowanych deklaruje potrzebę uelastycznienia miejsc pracy.

Zgłaszane problemy:

  • Brak narzędzi do monitorowania w czasie rzeczywistym wykorzystania zasobów parkingowych. Obecne systemy Kontroli Dostępu nie dają takiej możliwości, raporty są generowane na koniec miesiąca.
  • Brak narzędzi do dynamicznego przyznawania dostępu do przestrzeni parkingowej. Rozdanie dostępu wszystkim na długi okres powoduje utratę możliwości elastycznego zarządzania, chaos i zwiększenie poziomu stresu w organizacji.
  • Większość firm nie wie, jak poradzić sobie z nową sytuacją. Brak sprawdzonych modeli rozwiązań i przeprowadzenia zmiany.

Każda pandemia kiedyś się kończy, a wtedy trzeba odnaleźć się w nowej rzeczywistości

Przedstawione problemy, w pewnym zakresie, wystąpią niemal we wszystkich firmach. Istotne, czy jako managerowie zarządzający firmą gotowi jesteśmy je dostrzec i rozwiązać. ParkCash swoją wiedzą i doświadczeniem wsparł już kilkanaście gotowych do zmiany firm i zarządza ponad 3000 miejsc postojowych.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
PR Manager
Abanana
728 834 283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.